Bana sadexe glycon v2 lisans lazim domain vs digerleri değil. Uygunsaniz 500 vereyim transfer vs bana ait. Fiyatlsrina bakmadim daha gerci
Kendisinden direkt alın kampanya yapmışlardı bağış yaparsanız yazılım ücreti kadar kdvsiz alabiliyordunuz bir dk konu linki ileteyim
https://www.r10.net/off-topic/354253...ek-konusu.html @Glycon;