FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana sadexe glycon v2 lisans lazim domain vs digerleri değil. Uygunsaniz 500 vereyim transfer vs bana ait. Fiyatlsrina bakmadim daha gerci