Tazminatı birinci derece yakını yoksa akrabaların arasında bölünecektir. Donuna kadar alma kısmında da öyle birşey yok. Dasktan ve varsa sigortadan rayiç bedel üzerinden bir ödeme yapılır. Gerisi de mahkeme süreci olur kimin ne suçu varsa ortaya çıkar. Bunun karşılığı da paradan ziyade taksirle ölüme sebebiyet vermektir ki ömür boyu hapise kadar yolu var. Ama dava süreci uzun olur. Evi yapan da evin yapılmasına izin verende bu durumda dava konusu olabilir .Elbette ki maddi de kazanımları olur ama para insanın içindeki ateşi söndürmez.