Miras avcısı gibi göründüğüm için üzüldüm. İnsanlar ne yaşadığımı anlayamıyor. Bunun sorumlusunun gidip canını alamayacağıma göre bu usülsüzlüğün bir bedeli olmalı. Birinden çıkartmazsam nasıl rahat edecek içim ?
Bence direk miras avcısı gibisiniz daha bismillah 3 gün oldu bee hemen tazminatmi aklinza geldi bir ailenin yok oluşundan? Birde demisinizki kazandığım parayı beli yerlere bağış yapcam diye hiç inandırıcı gelmedi bir ailenin 3ncu günü yok oluşunda böyle tazminat felan düşünüyorsa kendi için düşünüyordur bence