Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Miras avcısı gibi göründüğüm için üzüldüm. İnsanlar ne yaşadığımı anlayamıyor. Bunun sorumlusunun gidip canını alamayacağıma göre bu usülsüzlüğün bir bedeli olmalı. Birinden çıkartmazsam nasıl rahat edecek içim ?