Miras avcısı gibi göründüğüm için üzüldüm. İnsanlar ne yaşadığımı anlayamıyor. Bunun sorumlusunun gidip canını alamayacağıma göre bu usülsüzlüğün bir bedeli olmalı. Birinden çıkartmazsam nasıl rahat edecek içim ?