hocam hangi biriyle anlaşacaklar. iwatch mu, galaxy mi, xiaomi mi, yoksa çin işi olanlar mı?

Bunlar ancak saatlerde bir işletim sistemi standardizasyonu ile mümkün olabilir. Ancak güzel fikirmiş.

Bu arada, iwatch'lar düşerken falan haber veriyor diyorlardı?