kıymetli hocalarım mültecilerin türkiyede olmasından bende rahatsızım ama şu an zaten olmayan ulaşım gücünü, insan gücünü birde ona mı ayırsınlar allah aşkına. Bunlar depremden sonrasının konusu konuya insan bazlı bakın lütfen şahıs bazlı bakmayınız mersindeki olan olayları bende duydum okudum hoş şeyler değil ama benzer görüntüleri türk kızlarıda tiktokta paylaştı çirkin ve ahlaksız şekilde. Her miletten çürük yumurta var türkünde kötü niyetlisi var suriyelisininde amerikalısınında lütfen münferit olayları genele yüklemeyin şu an kime yardım eli uzatılacak durumda olunup uzatılmıyorsa bu insanlık suçudur ister arap olsun ister türk isterse x bir miletten vatandaş
Vallaha hocam gorusunuzu acikcasi ben benimsemedim. Ulkemizde siyahiside var adamlarin sesi solugu cikmiyor ama ben bu ulkede yasadigim surece SURIYELISINI istemiyorum nankor ka**elerle isimiz yok bizimde kardesimiz ablalarimiz ailelerimiz var kendi vatanina sahip cikmayip turkiyeyi suriye yapicaz diyen sahislari kim ne derse desin ya vura vura hepsine mermi yagdira yagdira oldurup ciksrticaz yada cikip gidecekler bu ulkeden buda benim gorusumdur.
Depremden sonrada bu şunun konusumu diye elli bahane bulunur hocam. Tam yeri tam zamanı bu dönemde iç işlerini kontrol edebilmek adına kaynaklarımızı vatandaşlarımıza ayırabilmek adına derhal bu insanlar gitmeli. Şuan böyle bir karar alınsın tüm türkiye seferber oluruz göndermek için siz onu dert etmeyin
ben ırkçı değilim evet şuan harcamamaları gerekiyor bu ulaşım gücünü depremden önce aylar önce yapmaları gerekiyordu kusura bakmayın sakaryadan gönderdiğimiz bir tır suriyeliler tarafından yağmalandı sakarya halkı 99 depremini ağırca yaşadı ve bu duruma hassasiyet gösterdi ve içlerinden bir kişi yardımlarını suriyeli dallamalar koşa koşa ceplesin diye yapmadı
düşüncemi az çok gördünüz deprem bölgesindekiler bencede gönderilmeli ancak sakaryada günlerdir tır yüklüyoruz ve bir suriyeli bizleri tanımamasına rağmen 4 gündür evine gitmeden yardım ediyor.