Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kıymetli hocalarım mültecilerin türkiyede olmasından bende rahatsızım ama şu an zaten olmayan ulaşım gücünü, insan gücünü birde ona mı ayırsınlar allah aşkına. Bunlar depremden sonrasının konusu konuya insan bazlı bakın lütfen şahıs bazlı bakmayınız mersindeki olan olayları bende duydum okudum hoş şeyler değil ama benzer görüntüleri türk kızlarıda tiktokta paylaştı çirkin ve ahlaksız şekilde. Her miletten çürük yumurta var türkünde kötü niyetlisi var suriyelisininde amerikalısınında lütfen münferit olayları genele yüklemeyin şu an kime yardım eli uzatılacak durumda olunup uzatılmıyorsa bu insanlık suçudur ister arap olsun ister türk isterse x bir miletten vatandaş
ben ırkçı değilim evet şuan harcamamaları gerekiyor bu ulaşım gücünü depremden önce aylar önce yapmaları gerekiyordu kusura bakmayın sakaryadan gönderdiğimiz bir tır suriyeliler tarafından yağmalandı sakarya halkı 99 depremini ağırca yaşadı ve bu duruma hassasiyet gösterdi ve içlerinden bir kişi yardımlarını suriyeli dallamalar koşa koşa ceplesin diye yapmadı