kıymetli hocalarım mültecilerin türkiyede olmasından bende rahatsızım ama şu an zaten olmayan ulaşım gücünü, insan gücünü birde ona mı ayırsınlar allah aşkına. Bunlar depremden sonrasının konusu konuya insan bazlı bakın lütfen şahıs bazlı bakmayınız mersindeki olan olayları bende duydum okudum hoş şeyler değil ama benzer görüntüleri türk kızlarıda tiktokta paylaştı çirkin ve ahlaksız şekilde. Her miletten çürük yumurta var türkünde kötü niyetlisi var suriyelisininde amerikalısınında lütfen münferit olayları genele yüklemeyin şu an kime yardım eli uzatılacak durumda olunup uzatılmıyorsa bu insanlık suçudur ister arap olsun ister türk isterse x bir miletten vatandaş
Depremden sonrada bu şunun konusumu diye elli bahane bulunur hocam. Tam yeri tam zamanı bu dönemde iç işlerini kontrol edebilmek adına kaynaklarımızı vatandaşlarımıza ayırabilmek adına derhal bu insanlar gitmeli. Şuan böyle bir karar alınsın tüm türkiye seferber oluruz göndermek için siz onu dert etmeyin