Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlis anlamissam ozur dilerim oncelikle.
Suriyelileri deprem olmadan oncede gonderen yoktu bahanelerimiz bu olmamaludir
Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam işte ülkelerine dönüp el ele versinler. Biz kurtuluş savaşında sağa sola mı kaçtık? Herkesin kendi vatanı
kıymetli hocalarım mültecilerin türkiyede olmasından bende rahatsızım ama şu an zaten olmayan ulaşım gücünü, insan gücünü birde ona mı ayırsınlar allah aşkına. Bunlar depremden sonrasının konusu konuya insan bazlı bakın lütfen şahıs bazlı bakmayınız mersindeki olan olayları bende duydum okudum hoş şeyler değil ama benzer görüntüleri türk kızlarıda tiktokta paylaştı çirkin ve ahlaksız şekilde. Her miletten çürük yumurta var türkünde kötü niyetlisi var suriyelisininde amerikalısınında lütfen münferit olayları genele yüklemeyin şu an kime yardım eli uzatılacak durumda olunup uzatılmıyorsa bu insanlık suçudur ister arap olsun ister türk isterse x bir miletten vatandaş