Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deprem suriyeyide kötü vurdu hocam. Bizim başımızda en azından bir devlet var bir hükümet var arama kurtarma çalışmaları yetersizde olsa yapılabiliyor suriyede buda yok tamamen halk kendisi yetişmeye çalışıyor
Yanlis anlamissam ozur dilerim oncelikle.
Suriyelileri deprem olmadan oncede gonderen yoktu bahanelerimiz bu olmamaludir