deprem suriyeyide kötü vurdu hocam. Bizim başımızda en azından bir devlet var bir hükümet var arama kurtarma çalışmaları yetersizde olsa yapılabiliyor suriyede buda yok tamamen halk kendisi yetişmeye çalışıyor
Tamam işte ülkelerine dönüp el ele versinler. Biz kurtuluş savaşında sağa sola mı kaçtık? Herkesin kendi vatanı