Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suriyedr savaş bitmedimi toplayıp geri göndersinler
deprem suriyeyide kötü vurdu hocam. Bizim başımızda en azından bir devlet var bir hükümet var arama kurtarma çalışmaları yetersizde olsa yapılabiliyor suriyede buda yok tamamen halk kendisi yetişmeye çalışıyor