Sorum inşaat mühendislerine,
Mersin Tarsus'ta yaşıyorum. Deprem öncesi duvarda uzunca bir çatlak vardı oldukça küçük ve deprem kaynaklı değildi hatırladığım kadarıyla ev yeni olduğu için oturma tarzında bir şey söylemişlerdi. fotoğraftaki çatlak sonradan oluştu o çatlağın yanından. çatlağın tam karşı tarafında da çatlak var süpürgeliği kırmış bayağı. bundan endişelenmeli miyiz öyleyse bu konuda ne yapabiliriz ? Ev 2 Katlı Müstakil.
Tedirgin edecek bir durum yok fotoğrafta
(boyanın altını tuğla duvar olarak düşünerek söylüyorum,
bu boya altında tuğla duvar mı var yoksa beton bir taşıyıcı mı var diyerek siz de beni teyit eder misiniz?)
ama Mersin de olmanız sebebiyle tüm binayı açık kapalı alanlarını (komşularınızdan da müsaade alarak)
tüm taşıyıcı kolon ve kirişlerini incelemenizi tavsiye ederim
yetkililer inceleme sürecine girene kadar