WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kolonlarda hiçbir problem yok hocam sadece bu fotoğraftaki duvarda çatlaklar mevcut üstten alta doğru inen bir çatlak vardı zaten bu yeni oluştuğundan sormak istedim. adanada deprem olma ihtimali var bu yüzden bir tık endişeliyiz.
Yeni evlerde bu tarz şeyler olur. Depremden sonra kolon ve kirişlerde problem yoksa bir sorun olacağını düşünmüyorum. Yine çevrenizden bir mühendisten destek alabilirsiniz.