Ben de bağış yaptım ama artık yapmayacağım. Şuan orası doldu taştı yağmalamalar filan ortalık çok karışık. Biraz ortalık sakinleşsin gün yüzüne çıksın ona göre neye ihtiyaç olursa o şekilde yardım edeceğim.
Kesinlikle. Tüm paranızı bir anda bağışlamayın. Ara ara farklı kanallardan bağış yapınız. Deprem 1 haftalık süreç değildir. Yaraların sarılması en az 2 yılı bulacaktır. Bu süreçte her zaman paraya, temel ihtiyaçlara ihtiyaç duyulacaktır. Arkadaşın dediği gibi tüm toplananlar gerçekten ihtiyaç sahiplerine ulaştırılırsa bir müddet yeterli olacaktır.