Adıyamanda yaşıyorum merkezde problemler fazla. Soğuk havadan ötürü arabalarda hasta olan üşüyen insanlar baya var. Elinizden geliyorsa bölgemize kotenyner ev yardımında bulunabilirsiniz. Hatta 2 adet yakın akrabam var onlar ihtiyacıda bulunuyor. Pm gönderirsen eğer iletişim bilgilerini iletirim. Onların da ihtiyacını giderirseniz çok iyi olur. Teşekkür ediyorum