Konteyner bayağı maliyetli hocam buralardan bir şey çıkacağını sanmıyorum belki forum olarak 3-4 tane anca alınır. Daha büyük yerlere başvurmanız lazım. Ama benim tahminim devlet briket ev yapacak o bölgelere geçici olarak.