Merhaba arkadaşlar. Çalışanı olduğum Kaymakamlığa bağlı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı iştirakleri ile belediyemiz ile yaptığımız anlaşma sonucunda vakıf adına deprem bölgesine konteyner yaptırma kararı aldık. Bu kapsamda yardım toplayacağız. Sizce nerelere ulaşalım , buradan destek gelir mi? Haber siteleri vs olur mu?