Hocam dahiliye uzmanından randevu alacaksınız orada açlık ve tokluk şekeri tahlilileri ya da geniş kapsamlı bir kan testi yaparlar cıkar her şey. Öyle evdeki aletlerle olmaz bu iş bu tarz yorumları da ciddiye alma.
Hocam acilde tam kan sayımı yaptılar zaten. Sadece küçük tansiyonum biraz yüksek çıktı onun haricinde bir sorun görmedi doktor.