Tip2 şeker hastasıyım 4 yıldır + panik atak var bende de. Anlık şeker ölçmeri doğru sonuç vermez. 3 aylıj şeker ortalamana baktırman gerekir. Panik atak ise herkezde farklı sonuçlar veriyor. Bende nabzımı çok arttırıyor ve tansiyonum buna bağlı olarak çok yükseliyor. 1 yıldır onun içinde ilaç detavisi görüyorum şu sıralar iyiyim.