Hocam 2.04.00den 2.20.00ye kadar falan dinledim. Canlı yayın olduğu için yanlışım mı var bilmiyorum. Diğer arkadaşlar da bi baksınlar. Kaan sekban konuşuyor ve konuştukça içimin yağları eridi. Diyor ki; "şimdi konuşmayalım sırası değil diyorlar. Hayır tam sırası, şimdi konuşulmalı" "bu inşaat mafyalarının, çetelerin hesap vermesi lazım." Diyor. Dediğin gibi bir şey ben göremedim. Varsa bir kesit ya da süreli link üzerinden dediğine de ayrıca bakmak isterim.
2.54 lere gidin hocam orada zaten görürsünüz canlı yayın olduğu için kayıyor zaman.