Adamın istediğini yapın şikayet konusu açın ki adam cevap vermeyecek gibi gorunuyor
Konuda belirttiğim mesajlaşmanın üstüne tekrardan hiçbir mesaj yazmadı bana. 14:46da iademi yapmış, haberim yok. Haber etmedi. Mail kutuma girince fark ettim hocam.
Hakkında şikayet konusu açtım ama sorun kalmamıştır iade yaptığına göre.
Ama üslubu gerçekten berbat ve beni gerçekten üzdü. Bana karşı öyle kelimeler kullanması üzdü.
https://www.r10.net/sikayetim-var/35...ayetciyim.html