Allah yardımcınız olsun. Tvde haritada bingöle korkuyla bakıyorum. Görüldüğü kadarıyla fayların kesişme noktası. Burada kırılma olursa istanbula gider. Allah korusun felket kıyamete döner.

Tedbir almak ve olasılıkları düşünmek zorundayız, hazırlıklı olmalıyız. Bu şom ağızlılık veya felaket tellalığı değildir. zaten 23 yıldır sorumsuz umursamaz ve hazırlıksızolduğumuz için felaketi yaşıyoruz.