Bende de iki hafta önce başladı bir uğultu ve sersemlik kendimi hiç toparlayamadım.
Depremden önceki günde çok şiddetli baş dönmesi yaşadım hatta vertigo olduğumu düşündüm.
Ara ara ses geliyor ve bir sallanma hissediyorum. Depremden önce başlayan bir durumdu neden oldu niye oldu bilmiyorum.
Ben bunların teknolojik saldırılar olduğunu düşünüyorum. Düzenimi ve kalp ritmimi dahi bozmaya başladı. Ama buna psikolojik rahatsızlık diyorlar. Her şey batının belirlediği teknoloji tanımıyla sınırlı sanılıyor. Ben ne yazık ki böyle masum bir dünya olduğunu düşünmüyorum. Her şey bir gün ortaya çıkacak.
Ben o tarz sesi depremin olduktan sonra ki dakikalarda duymuştum.
Sesi bugün uzanırken de duydum. Çok uzatmamak gerek galiba, öylece kendi başına çırpınıyor gibi görünüyorum.