appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereğinin mutlaka yapılması gerekiyor derhal sınırdışı edilmesi gerekiyor.

sözle olmuyorsa vurup geçeceksin esad bunlara az bile yapmış
Vay be, bir zamanlar ben Esad bunlara az bile yapmış dediğimde yemediğim laf kalmamıştı, bunlar memlekete ilk girdikleri günden beri tepki göstermiştim kendimi yalnız sanıyordum. Bizim yöneticilerin maalesef bir dış politika sorunu var, kasıtlı yapıyorlar demek istemiyorum ama zaten halka kendi kontrollerindeki kanallardan ne izletiyorlarsa halk onlara inanıyor, birini sevimli birini şeytan göstermek istiyorlarsa gayet başarılı oluyorlar. Üstelik daha sonra şeytan gösterdiklerini aslında melek gibi gösterip kendi kendilerini yalanlayabiliyorlar. Kendilerine Müslüman Kardeşler diyen Hilafetçi örgütün başı Mursi onlarca söz verip çok az oy alıp seçimle gelmişti, hiçbir sözünü tutmayınca ordu uyarmış ve indirmişti. Bizim yetkililer o sırada darbelere karşıyız, darbeci sisi diyorlardı, şimdi barışmak için ellerinden geleni yapıyorlar ama nafile. Mısır'da darbeye karşıydılar, Suriye'de ise seçilmiş Esad'a karşı darbeyi destekliyorduk, kendilerine öso diyen kendi üniformalı askerine kurşun sıkan, kalbini çıkarıp ısıran örgütün darbe yapıp seçilmiş hükümeti indirmeleri için maaş bağladık ama şimdi acaba Esad ile nasıl barışsak derdindeyiz.


Bir ara Libya'da herkes Hafter'i desteklerken biz Sarraj'ı destekleyip yeni düşmanlar kazanıp iyi müttefikler kaybetmiştik, rakiplerini desteklediğimiz Libya gidip Yunanistan ile anlaşmış, bizim Mavi Vatan hayalleri suya düşmüştü yalnız bırakılmıştık. Daha sonra Müslüman Kardeşler'e destek veren Katar'ı destekleyeceğiz diye Birleşik Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan gibi ülkelerden ambargo yemiştik, her yıl onlarca milyar dolar ithalat yaptığımız ülkeler marketlerine bu markette Türk ürünü yoktur, yoğurtlarımız Yunan yoğurdudur diye afişler asmışlardı, şimdi hiçbir şey olmamış gibi barışıyoruz falan çok garip değil mi ama. Dün düşman, bugün dost, dün katil, bugün kardeş vs. enteresan bir ülkeyiz. Eleştirdiğimiz zaman da biz itham ediliyoruz gerçekten şaşılası bir ülkeyiz yetkilileriyle halkıyla. Neyse ki ben ilk gün ne dediysem hep aynı fikirdeyim, başkalarının omurgası beni hiç bağlamaz. Gül ağacı değilem, her gelene eğilem. - Sözün özü, mülteciler derhal gönderilmelidir, Pakistanlısı, Afganı, Suriyelisi, Iraklısı her biri bu toprakların dışına yaka paça atılmalıdır, bu tipler bizim kardeşimiz olamaz, olmamalı. Acıdıkça acınacak hale düşüyoruz artık yeter..