KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünmesi zor değil. Milyonlarca ölü olacaktır. Ancak, konu daha çok bunun için istanbulda yaşayanların ne yaptığıdır? Ne kadar bilinçli olduğudur? Evler alıyoruz yatırımlık veya içinde yaşamak için. Gerçekten depreme dayanıklılığı ile ilgili bilgimiz var mı? Eğer dayanıklı değilse orada yaşamaya neden devam ediyoruz? Kazandığımız para yaşamımızdan daha değerli mi?
Değerliymiş. Yaklaşık 1 sene önce bunun konusunu açmıştım ve insanlar kiraların çok pahalı olduğunu ve yapacak bir şeyin olmadığını söylüyorlardı. O yüzden yapacak bir şey yok. Bizim halkımız başa gelmeden olayın ciddiyetini anlamıyor, 2-3 ay sonra bu olay da unutulur.