Allah korusun hocam. Ufak çaplı depremler ile fay hattının enerjisi boşalsın inşallah. Eğer bu türmü bir depremin batıda yada İstanbulda olsaydı durum çok daha vahim olacaktı. Allah korusun inşallah.