hayır değil hocam
nakitiniz yok, hizmetinizle bağış yapıyorsunuz bundan dogal ne olabilir ?
fırsatçılık şudur:
"bu zor günlerde, herkes site sahibi olabilsin diye %20 indirim yapıyoruz"
bu fırsatçılıktır hocam.
ya da
hemen bit deprem yardm scripti kodlayıp derme çatma
"bu zor günleri hep beraber atlatacagız. deprem yardımlaşma scriptimiz 2000 tldir"
gibi.
bağış yapabilmek için ticaret yapmakla, ticaret yapabilmek için deprem edebiyatı yapmak farklıdır.
somut örneklerle daha iyi açıklayabildm mi ?
Ayrıntılı örnekli açıklamanız için teşekkür ederim, anlayacağınız üzere sitemleriniz bizi de kapsadığını düşünerek rahatsız oldum açıkçası o sebeple sormak istedim..