Az önce Twitter'da denk geldim, birçok kişi Hatay cezaevi olarak paylaşmış ve bazıları Maraş cezaevi olarak düzeltmiş. Çıkan isyanda 250 civarı firari olduğunu iddia etmişler. Bir yandan içim yanıyor bir yandan ya adam da ailesi için kaçmak istediyse diyorum.
Not: Jandarma'nın isyanı bastırmak için "vur emri" aldığı iddia ediliyor. Birkaç paylaşılan video da sadece fiziksel müdahale olduğuna dair.
Edit: Bu konu kesin bilgi içermeyebilecek olduğundan, iddialara dayandığı için, kaynak göstermek istemedim. Olduğu varsayılan görüntülere Twitter'dan ulaşabilirsiniz