ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ elin verdiğini sol el görmemeli sözüne çok katılıyorum. Tamam örnek olmak güzel bir şey ama yapılan yardımları da reklama çevirmeyin. Aklınızdan geçenler üyeler tarafından zaten anlaşılıyor.

Bu da böyle bir sitem olsun,haklı konu haklı tespit.

hocam görsün ona da birşey demiyorum yani kendini tatmin edecekse göstersin yaptıgı yardımı, gerçekten ona birşey demiyorum.

Ama adamın yardımla alakası yok, sırf çıkar peşinde magdur edebiyatı yapıyor, milltten duygu sömürüm 3-5 lira ya da 3-5 tık peşinde