Sağ elin verdiğini sol el görmemeli sözüne çok katılıyorum. Tamam örnek olmak güzel bir şey ama yapılan yardımları da reklama çevirmeyin. Aklınızdan geçenler üyeler tarafından zaten anlaşılıyor.

Bu da böyle benim bir sitemim olsun. Bu arada haklı konu,haklı tespit.