Mobil ağda sorun var, bağlanmıyor. Wi-Fi ile bağlanabiliyorum.
girişte sıkıntı yok ama yavaşlamış gibi 10 20 saniye sonra gidiyor mesajlar. anlık
Bir problem yok şu an bende hocam.
Şu anda erişim sağlayamıyorum
Hocam erişim var fakat mesajlar gitmiyor (arada sırada gidiyor) Twittera'da yayın yasağı gelmiş sanırım, giriş yapamıyorum
Ttmobil Twitter iptal wp sorun yok
Vpn ile şu an sorunsuz her şeye giriş yapılabiliyor. Kullanmayan arkadaşlar varsa eğer herhangi bir ücretsiz vpn programını da kullanabilir.