Islahiye de kullanılmaz hale gelen ve 2014 te TOKİ nin yaptığı devlet hastanesini şikayet etmek yerine sosyal medyada cadı avı mı yapacaklar?
Bugün bir bakan çıkmış Uşak tan deprem bölgesi için üretilen 1 milyon battaniyenin depremin 3. gününde yola çıkışını şova çevirmiş. Kusura bakmayın 3 gündür donmadıysanız battaniye gönderiyoruz demiyor da İŞTE ÜRETEN TÜRKİYE siye nutuk atıyor.
Arrtık depremi siyasete alet etmeyin diyenlere bu bakanın şovunu göstermek lazım.