Ülke olarak çok zor bir dönemden geçiyoruz. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum. Kalanlara da Allah acil şifalar versin. Yardımın azı çoğu olmaz, böyle bir dönemde tek yapmamız gereken dayanışma. Destek olmaya çalışan herkesten Allah razı olsun. Ayrıca bu farkındalığı başlatan @Coşkun Çetin; 'e de teşekkür ediyoruz.