Nirvana Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski hali: https://video.hizliresim.com/mnSN4ycYl1TXJGU/watch

Şuan: https://video.hizliresim.com/tr/7wKpAtZxciCEV4d/watch


Çocukluğumun gençliğimin geçtiği evimiz ve aile bireylerinin ( abim ablam ) tümünün evleri yıkıldı. Böyle bir kâbus ne yaşadım ne de tanıklık ettim, aile dostlarımız gözlerimizin önünde....

Allah beterinden korusun, depremi en derinden hissedip çoğu olaya şahit oldum, bu psikoloji ile nasıl yaşanır nasıl hiçbirşey olmamış gibi devam edilir inanın bilmiyorum. Çok şükür kaygım maddiyattan yana değil giden gitti artık, aileme birşey olmadı bu benim için büyük şans belkide 🙏 Benim yaptığım bağış ne işe yarar demeyin küçücük yardımınızın bile bir aileye umut olabileceğini unutmayın 1₺ olsa bile Kızılay'a ahbapa bağış yapın 10 milyon duyarlı insanın bi şekilde yapması bile yüzlerce aileye ümit olur.



Not: süreli aldığımız işler için bir süre hizmet veremeyeceğim bu konuda duyarlı olmanızı rica ediyorum. Şâyet şuan elimden gelmez. Bu notu yazmamın sebebi: bazı arkadaşlar olayın ciddiyetini anlamıyor



İsim vermiyorum kesinlikle sadece bir örnek. Ulaşamadığım müşterilerimin duyarlı olmasını diliyorum telafisi elden geldiğince yapılacak inşallah zaman veremiyorum lakin Allah büyük ne zaman toparlarız o zaman hallolur önce can 🙏
Hocam yakınlarınızı yönlendirebilirsiniz:


https://twitter.com/gecemavisiiy/sta...49846042763264