Bugünlük kotami doldurdum hocam ama yarın yeni kota açıldığında ev sahibinizin ne kadar karakter yoksunu birisi olduğuna ayrıca değineceğim ne yapabilirim diyorsanız da ne kiraya zam yapın nede evden çıkın gerekirse mahkeeye kadar gidin bu kadar düşmüş olabilir mi gerçekten insanlar diye düşünüyorum da gerçekten 1tl için düşüyor demekki ülke de deprem olmuş insanlar can derdinde bazıları cebinin derdine düşmüş Allah akıl fikir vermesin önce vicdan versin hepimize de ne para ne zenginlik önce ahlâk ve vicdan sahibi olmak gerekir benim gözümde ( evden çıkmayın zam da yapmayın mahkemeye kadar yolu var) hayırlı geceler