Görevliler harici giriş çıkışı yasaklamışlar, gidenlerde gittikleri için pişman olduklarını dile getiriyorlar. Yol için harcayacağınız masrafı en azından direk AFAD veya AHBAP için bağış yaparak harcayın daha sağlıklı hocam.