Arkadaşlar Muğladan gidecek olan varsa3-4 kişi beraber hareket edelim. Aracım var ama kış şartlarına uygun değil aracı olanın aracı ile yoksa otobüsle falan organize olup gidelim. Gözüme bir damla uyku girmiyor her geçen dakika biraz daha göğsüme bıçak gibi bir şey batıyor