Çıkaramaz hocam yıllık kontratın dolmadan hiç bişey yapamaz mümkünse elden kira verme bankaya yatır elinde kanıt olsun. Zam yapsa bile direnebildiğin kadar diren normal kiran neyse onu yolla . Durum güncellendi mi ne oldu bilmiyorum bende aynı şekilde evden çıktım çıkmasam çıkmazdım annem gelicek muhappeti yaptı ev sahibi 1 adet imza istedim 5 sene kiraya veremeyeceğine dair sen beni tehditmi ediyosun dedi yüzbaşı... Şimdi geçen bakayım dedim ne halde eski komşularımdan öğrendim evi kiraya vermişler. 2x 3x fiyata.
Kontratım yenilenmedi diye düşünüyorsanız ilk eve girişinden beri kontrat yapmasan bile 10 yııl geçerli ilk yaptığın.
Ben uğraşacak durumum olmadığı için çıktım evden keşke çıkmasaydım dedim sonradan.