Arkadaşlar selam ankaradan deprem bölgesine yardıma gitmek istiyoruz. Buradan çok fazla insan yardım yüklüyor fakat orda organize olacak kadar fazla insan olduğunu düşünmüyorum. Eğer ankaradan gidecek olan varsa 2 kişi yardıma gitmek istiyoruz aracında boş yeri olan varsa iletişime gecebilir mi ?