Ne iftirası Allah aşkına normal zamanda o kadar hisseyi ellerinden çıkarabilirler mi? Hisseyi taban yaptırmadan.
Tüm hisseler tabandayken yeşil olmaları normal yani? Mesele 6 ay boyunca in-çık yapmaları değil bunu tüm finansal araçlar yapar zaten.
Daha fazla yazamayacağım gerek yok.
Insanlar biliyor depremden sonra yeni binalar yapilacak demir, cimento, ve diger insaat malzemeleri üreten sirketlere para akacagini kucuk yastaki cocukta bilir. O yüzden borsadaki firsat bekleyenler önceden pozisyonunu aliyor. Yabanci kurumlar haril haril bu hisseleri topluyor. Ama dedigim gibi geçmise bakarsan zaten devamli yukseliyodu hisseler.
Sadece Norvec bankasinin elinde 20milyon dolarlik EREGLI ve 20 milyon dolarlik ENKA insaat hissesi var. YTD