ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bileşenler kısmından Türkçeleştirme yapmanız gerekiyor sanırım.
Ghost'da bileşenler diye bir yer yok sanırım hocam, ya da ben bulamıyorum bilmiyorum