Konu
Ghost kullanan var mı? - Temayı Türkçeleştiremiyorum
07-02-2023, 13:44:29
#6
arifcan
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bileşenler kısmından Türkçeleştirme yapmanız gerekiyor sanırım.
Ghost'da bileşenler diye bir yer yok sanırım hocam, ya da ben bulamıyorum bilmiyorum