Konu
Ghost kullanan var mı? - Temayı Türkçeleştiremiyorum
07-02-2023, 13:20:25
#1
arifcan
Merhabalar.
BU TEMAYI
çok beğendiğim için ilk defa ghost kullanmaya başladım. Ama paneli çok sade, temayı Türkçeleştiremedim. Bilgisi olan var mı acaba? Türkçeleştirmek istediğim bazı yerleri aşağıya ss olarak ekliyorum;
Footer
Sidebar