Ohal ilan edip güvenlik birimlerini anarşizm önlemesi için salması lazım
Ayrıca doğru daha devletin birimleri ulaşamadı ki halk tabiki yakınlarına gitmek isteyecektir
Yağmalama gördük belki adam malına belki canına gitmek isteye bilir
Farkında değilsiniz ama operasyonların yürütülmesinde inanın ciddi bir eksiklik var
Benimde destek gönüllüsü olduğum afad müdürlüğünden yetkili whatsapp grubu var hala orada talimat gelince paylaşacağız diyor bazen bazı şeyler için talimatlar beklenmez zaten üst düzey yetkilisin