DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara'dan Yola Çıktım 3 Saatim Kaldı Bu Devlet Ne Yapmaya Çalışıyor Anlamış Değilim Kendileri Girmiyor Bari Girenlere Engel Olmasınlar...
Gitme kardeşim. Resmi kurumlarca görevlendirilmediğin sürece kuru kalabalığa sebep olursun.
- hırsızlığı önlemek
- başıboşluğu önlemek
- yanlış bilgilerin yayılmasını önlemek
gibi sebepler nedeniyle sivillerin gelmesini istemiyorlar.