aynı durumdayım hatta tribe girdim artık ara ara sallanıyor gibi hissediyorum.
deprem olduğu saatten veri uyumadım sanırım kafayı yiyorum işin garibi uykumda yok 9 da yardım tırları için çalışmaya gideceğim malzemeleri taşımaya ülkecek bir gecede ne hale geldik allahım sen herkeze yardımcı ol bir mucize olsun