toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saat oldu hala uyumadım.

Çocuklarım var korkuyorum onlar için.


Eve geçtik dışarda cok soğuk.


Evin içine kurduğum sistem belki uyurum diye.


Balığa gittiğim zilleri odaya taktım..








Hocam evde hazir hayat ucgeni olusturun hazir dursun. Internetten nasil resimlerine bakin, saglam bir dolapla olur.