Deprem bölgelerine şahsi araç girişini yasaklamışlar hocam sanırım 72 saat kadar sonra serbest olacak denilene göre.

Faaliyetlerin yürütülebilmesi açısından bu tür bir yasaklama gerekli görülmüş.