İbni sinada büyük bir yemek sorunu yaşıyoruz marketler her yer kapalı yemek alacak yer bulamıyoruz herkes aç bekliyor
Bunun yanı sıra şehir çıkışlarında yoğun trafik var. Akaryakıt istasyonlarında ise adım atılacak yer yok. Lütfen izdihama izin vermeyelim. Saygılı bir şekilde bu süreci atlatalım. Ekmek fırınları kapalı marketler kapalı. İnsanlar battaniyeyle dışarıda barınacak yer arıyor